Østre Toten kommune

Koronautbruddet

Her finner du oppdatert informasjon og tiltak om koronautbruddet i Østre Toten kommune.

Mistenker du at du er smittet med covid-19?

Ta kontakt med din fastlege (dagtid) eller legevakt (kveld og helg) på telefonnummer 116 117. Blir du akutt syk, ring 113.

 

HUSK: Det viktigste du kan gjøre for å forhindre smittespredning er å være
nøye med håndhygienen, host i papir eller albukroken og ikke ta deg i ansiktet!

Kontakt oss

Kontaktskjema

Jo mer presis du klarer å være, jo raskere kan vi følge opp din henvendelse.

Ikke oppgi sensitiv informasjon her (sensitive personopplysninger er opplysninger om rasemessig eller etnisk bakgrunn, eller politisk, filosofisk eller religiøs oppfatning, at en person har vært mistenkt, siktet, tiltalt eller dømt for en straffbar handling, helseforhold, seksuelle forhold eller medlemskap i fagforeninger).Jo mer presis du klarer å være, jo raskere kan vi følge opp din henvendelse. Ikke oppgi sensitiv informasjon her (sensitive personopplysninger er opplysninger om rasemessig eller etnisk bakgrunn, eller politisk, filosofisk eller religiøs oppfatning, at en person har vært mistenkt, siktet, tiltalt eller dømt for en straffbar handling, helseforhold, seksuelle forhold eller medlemskap i fagforeninger).
Oppgir du ditt telefonnummer, har vi mulighet til å ta kontakt per telefon.Oppgir du ditt telefonnummer, har vi mulighet til å ta kontakt per telefon.
Vi ønsker at du oppgir din e-postadresse. Det vil gjør vår videre kommunikasjon mye enklere.Vi ønsker at du oppgir din e-postadresse. Det vil gjør vår videre kommunikasjon mye enklere.
Felt merket med * må fylles ut

Når kan du forvente svar? 

Dersom din henvendelse krever saksbehandling, kan du forvente å bli kontaktet av saksbehandler i løpet av 10 virkedager.

Dersom din henvendelse er mer forbrukerrelatert (spørsmål om åpningstider, spørsmål om priser og gebyrer, spørsmål om tjenestetilbud etc.) kan du forvente svar i løpet av to virkedager. 

Vi gjør oppmerksom på at dersom henvendelsen din inneholder arkivverdig informasjon, vil henvendelsen bli journalført i kommunens sak- og arkivsystem. Saken vil deretter komme ut på våre postlister. Her kan du lese om våre rutiner for dokumenthåndtering.